Nasza strona wykorzystuje pliki cookie w celu poprawy bezpieczeństwa i jakości świadczonych usług oraz personalizacji reklam. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności. Przeglądanie strony i wykonywanie na niej akcji oznacza zgodę na korzystanie przez nas z plików cookie.

Wyspy Szczęśliwe Menu

Poza ofertami wyświetlanymi na tej stronie dysponujemy także innymi propozycjami.

Zapytaj o najlepszą ofertę dla Ciebie!

Hotel Anezi 

Wypoczynek w Agadirze, Maroko

Kod oferty: FTR 169053/62

Sunny

28°C Sunny

Średnia temperatura w dzień w wybranym terminie podróży

Kliknij aby aktywować
Anezi Appartment
Zdjecie: 1 z 48
Mapa
Zadaj pytanie
Schowek Prześlij Drukuj Zadaj pytanie
touroperator:
64%
4.0 Dobry Na podstawie 814 opinii
Hotel wart polecenia

Dobra lokalizacja. Wszystko blisko. Przyjemne miejsce na wypoczynek. Ładny i zadbany hotel. Wspaniałe miejsce na wypoczynek. Su...

Opinia według: Fostertravel

Polecamy tę ofertę:
  • Hotel z Wi-Fi
  • Dogodne połączenia komunikacyjne
  • Przepiękny basen oraz jego otoczenie
  • Dogodne położenie blisko sklepów i restauracji
Atuty

Parking, Dla dzieci, Przedszkole

Atrakcje

Fitness / siłownia, Basen odkryty, Animacje dla dorosłych

touroperator:
Zadaj pytanie
Schowek Prześlij Drukuj Zadaj pytanie
touroperator:
Oferta niedostępna
Rezerwacja wstępna

Wypełnienie formularza rezerwacji wstępnej nie wiąże się z żadnymi kosztami. Nasz konsultant skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia rezerwacji.

2+0
Dowolny

Podróż z:

Nie znaleziono terminów dla oferty
Zadzwoń do nas. 22 451 00 00 lub 801 00 31 21

Napisz do nas.

Kliknij aby aktywować
Opis kontrahenta
Ten czarujący hotel jest położony w Agadir. Usytuowana w odległości 200 metrów od centrum miasta, kwatera umożliwia łatwy dostęp do wszystkich atrakcji oferowanych przez to miejsce. Odwiedzający z pewnością docenią niewielką odległość obiektu od głównych obszarów rozrywkowych. W odległości 200 metrów podróżujący mogą znaleźć połączenia transportowe, co umożliwi im zwiedzanie okolicy. Najbliższa plaża znajduje się w odległości 500 metrów od hotelu. Goście mogą znaleźć lotnisko w odległości 4. 3 kilometrów. Osoby pragnące uciec od pośpiechu i zgiełku codzienności, znajdą ciszę i spokój w tym hotelu. Ta nieruchomość została całkowicie odnowiona w roku 2017. Na całym obszarze hotelu obecne jest Wi-Fi. Recepcja jest otwarta przez całą dobę, przez 7 dni w tygodniu. Anezi Appartment nie oferuje łóżeczek na życzenie. Wspólne obszary tej nieruchomości są przyjazne dla osób niepełnosprawnych. Hotel posiada również pokój przyjazny dla osób niepełnosprawnych. Jest to nieruchomość ekologiczna. Ze względu na jego funkcjonalne udogodnienia konferencyjne, ten hotel jest idealnym miejscem dla gości podróżujących w celach biznesowych. Oferta zdrowotna i odnowy biologicznej w nieruchomości zapewnia maksymalne odmłodzenie i relaks. Anezi Appartment szczyci się możliwością oferowania szerokiego wyboru udogodnień restauracyjnych, serwujących pyszne specjały kulinarne. Oferta restauracyjna nieruchomości szczyci się renomą doskonałej kuchni i obsługi na najwyższym poziomie. Niektóre z niniejszych usług mogą podlegać dodatkowym opłatom.
Zmiana dla podróżujących
Od 28 marca 2022 zostaje zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu granicy RP.
Od dnia 28 marca 2022 r. na podstawie przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 marca 2022 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz 673) zniesione zostają wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Rzeczypospolitej Polskiej, co oznacza, że od 28.03.2022 podczas przekraczania granicy nie ma obowiązku:
- przedstawiania certyfikatu szczepienia,
- wykonywania testów w kierunku SARS-COV-2,
- odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
Link do aktualnego rozporządzenia:
https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000067901.pdf
https://www.strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9977,Zniesiono-ograniczenia-pandemiczne-w-podrozowaniu.html
UWAGA!
Przypominamy, że w dalszym ciągu przed przekroczeniem granicy należy wypełnić Kartę Lokalizacji Podróżnego
Powracający do Polski uzupełniają elektroniczną KARTĘ LOKALIZACJI PODRÓŻNEGO (KLP) na stronie https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp
KLP zastępuje konieczność uzupełniania papierowej wersji Karty Lokalizacji Pasażera.
Elektroniczna KLP dotyczy tylko lotu powrotnego do Polski. Należy ją wypełnić przed odprawą.WAŻNE! Przypominamy, że maski są nadal wymagane na pokładach większości samolotów - pamiętaj o zabraniu jednej ze sobą, wymagane jest noszenie maski przed wejściem na pokład naszego samolotu.
Oferta
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Covid-19
TEST:  TAK
RODZAJ TESTU: RT-PCR wykonany maksymalnie 72 godziny przed wylotem
TEST DLA DZIECKA: DZIECI DO LAT 12 ZWOLNIONE Z TESTU
ZWOLNIENIE Z TESTU:  OSOBY ZASZCZEPIONE
 WYMAGANE DOKUMENTY: Formularz sanitarny (LINK) Formularz należy wypełnić dla każdej osoby podróżującej, także dla dzieci bez względu na wiek. Wydrukowany formularz należy podpisać (w przypadku dzieci podpisuje się rodzic).ZASZCZEPIENI
Zwolnieni z obowiązku wykonywania testu przed przylotem. Po przylocie do Maroka na lotnisku turyści zostaną poddani wybiórczo szybkiemu testowi antygenowemu. Wybiórcze testy PCR na lotnisku po wylądowaniu (o wyniku pasażer jest informowany w późniejszym terminie)
Kto jest uważany za osobę zaszczepioną?
Osoba, która przyjęła 3 dawki szczepionki 
lub
osoba, która przyjęła 2 dawki szczepionki lub 1 dawkę szczepionki Johnson&Johnson, w okresie nieprzekraczającym 4 miesięcy.
Szczepienie potwierdza ważny PASS VACCINAL (paszport szczepień). Dokument może być w formie elektronicznej lub papierowej, w języku arabskim, francuskim lub angielskim.
Uznawane szczepionki: AstraZeneca, Sinopharm, Sputnik, Pfizer/BioNTech, Janssen (Johnson & Johnson), Covishield (Instytut Surowic Indii), Moderna, SinovacPOZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Negatywny wyniku testu PCR na COVID-19 w języku angielskim wykonany nie wcześniej niż 72 godziny przed wylotem.
Testy po przyjeździe
Wybiórcze testy antygenowe . Wybiórcze testy PCR  (o wyniku pasażer jest informowany w późniejszym terminie)
DZIECI do 12 roku życia muszą wyłącznie okazać wypełniony i podpisany formularz.
Testy po przyjeździe
Wybiórcze testy antygenowe . Wybiórcze testy PCR  (o wyniku pasażer jest informowany w późniejszym terminie)
Wszyscy podróżujący wypełniają  formularz ze strony: https://www.onda.ma/form.php. 
Więcej informacji: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/maroko
Cena zawiera
CENA ZAWIERA
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi (Marakesz/Agadir) i czarterowymi (Agadir),
- bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi (Agadir),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko (transfer prywanty Agadir, Shuttle bus Marrakesz)
- opieka anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta w Agadirze
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów  liniami rejsowymi (Marakesz/Agadir)
- opieki rezydentaw Marakeszu - Klienci otrzymują telefon alarmowy do anglojęzycznego opiekuna
- podatku turystycznego - Wysokość podatku uzależniona jest od kategorii hotelu i wynosi od 1,60 /dzień/osoba. Podatek należy opłacić w hotelu.
Serwis hotelowy
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.
Warunki podróżowania
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Przelot bagaż serwis
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAIR, Easy Jet, Corendon,Smartwings) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą "Pierwszeństwa wejścia na pokład" bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 10 kg lub 20 kg.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:- bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego - umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład).
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kgSmartwings (QS) - cena oferty podstawowej zawiera bagaż podręczny 8 kg o wymiarach 55x40x23 cm, możlwość dokupienia bagażu rejestrowanego (głównego) 23 kg
3.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
5. Na lotnisku należy stawić się 2,5 h przed godziną wylotu.


Udogodnienia hotelu Anezi*:
  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Dla dzieci
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen odkryty
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Darmowe WiFi
  • Fitness / siłownia
  • Golf
  • Jazda konna
  • Kurorty nadmorskie
  • Parking
  • Przedszkole
  • RTV/AGD
  • Spa
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Tenis
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Windsurfing
  • Życie nocne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe:
Hotel Anezi, Blv. Mohamed V B.P. 29, Agadir, Maroko
Telefon 00 212 0 28 84 09 40
Fax 00 212 0 28 84 07 13
E-mail: [email protected]
Dane GPS hotelu Anezi:
N 30º 24' 59.8212"
W 9º 36' 4.0608"
Ważne informacje:
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie.
Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Maroko.
84%
4.6
Dobry
  • 4.6 Hotel
    • 4.5Wygląd
    • 4.4Stan
    • 4.7Czystość
    • 4.6Atmosfera
  • 4.7 Położenie i okolica
    • 4.6Atrakcyjność
    • 4.8Lokal
    • 4.6Atrakcje
    • 4.7Komunikacja
  • 4.5 Gastronomia
    • 4.4Smak
    • 4.4Urozmaicenie
    • 4.6Czystość
    • 4.6Obsługa
  • 4.6 Pokój
    • 4.5Wyposażenie
    • 4.7Wielkość
    • 4.8Czystość
    • 4.5Łazienka
  • 4.5 Wrażenia
    • 4.6Stosunek cena/jakość
    • 4.5Zadowolenie
  • 4.3 Sport i rozrywka
    • 4.6Basen
    • 4.4Plaża
    • 4.2Rozrywka
    • 4.2Udogodnienia
Polecany szczególne dla:

niewymagających (50%), rodzin (42%), młodych (33%), szukających spokoju (33%), szukających rozrywek (25%), nastawionych na zwiedzanie (17%), oszczędnych (8%)

#19 „Bardzo złe warunki, brudno”

Malgorzata (grudzień 2022)
2.0
Mierny
  • 2.0 Hotel
    • 2.0Wygląd
    • 2.0Stan
    • 2.0Czystość
    • 2.0Atmosfera
  • 2.0 Położenie i okolica
    • 2.0Atrakcyjność
    • 2.0Lokal
    • 2.0Atrakcje
    • 2.0Komunikacja
  • 2.0 Pokój
    • 2.0Wyposażenie
    • 2.0Wielkość
    • 2.0Czystość
    • 2.0Łazienka
  • 2.0 Gastronomia
    • 2.0Smak
    • 2.0Urozmaicenie
    • 2.0Czystość
    • 2.0Obsługa
  • 2.0 Wrażenia
    • 2.0Stosunek cena/jakość
    • 2.0Zadowolenie
  • 2.0 Sport i rozrywka
    • 2.0Basen
    • 2.0Plaża
    • 2.0Rozrywka
    • 2.0Udogodnienia

Zalety

  • Widok z okna

Wady

  • Pokoje w złym stanie
  • Straszne windy
  • Brud
  • Niesmaczne jedzenie

Uzasadnienie

Pokoje w złym stanie , brudno

Stosunek jakości do ceny

poniżej oczekiwań

#18 „Fajne warunki i dobra cena”

Elżbieta (październik 2019)
4.0
Dobry
  • 4.0 Hotel
    • 4.0Wygląd
    • 4.0Stan
    • 4.0Czystość
    • 4.0Atmosfera
  • 4.0 Położenie i okolica
    • 4.0Atrakcyjność
    • 4.0Lokal
    • 4.0Atrakcje
    • 4.0Komunikacja
  • 3.5 Pokój
    • 3.5Wyposażenie
    • 3.5Wielkość
    • 3.5Czystość
    • 3.5Łazienka
  • 4.3 Gastronomia
    • 4.0Smak
    • 5.0Urozmaicenie
    • 5.0Czystość
    • 4.0Obsługa
  • 4.0 Wrażenia
    • 4.0Stosunek cena/jakość
    • 4.0Zadowolenie
  • 4.0 Sport i rozrywka
    • 4.0Basen
    • 4.0Plaża
    • 4.0Rozrywka
    • 4.0Udogodnienia

Zalety

  • Stosunek ceny do jakości

Wady

  • Przeciętne animacje

Hotel

Fajny hotel zapewniający niezłe warunki w dobrej cenie. Super widoki oraz miła obsługa.

Pokoje

Pokój wymagał Już odnowienia i wymagał wymiany części wyposażenia Jednak widok mieliśmy z niego niesamowity.

Gastronomia

Bardzo smaczne posiłki z dużą różnorodnością potraw. Bardzo miła atmosfera oraz zapewniona czystość podczas jedzenia.

Sport

Hotel w dobrej lokalizacji niedaleko od plaży. Piękne miejsce na spacery. Zespół animatorów dość slaby.

Stosunek jakości do ceny

adekwatny

Polecamy ten hotel dla rodzin z dziećmi, szukającym spokoju.

3-6 dni , wyżywnienie - all inclusive (ALL)

#17 „Hotel tragiczny”

Marek (lipiec 2019)
2.1
Mierny
  • 2.3 Hotel
    • 3.0Wygląd
    • 1.0Stan
    • 2.5Czystość
    • 3.0Atmosfera
  • 3.0 Położenie i okolica
    • 3.0Atrakcyjność
    • 3.0Lokal
    • 3.0Atrakcje
    • 3.0Komunikacja
  • 2.3 Pokój
    • 2.5Wyposażenie
    • 3.5Wielkość
    • 2.0Czystość
    • 1.5Łazienka
  • 2.2 Gastronomia
    • 2.0Smak
    • 1.0Urozmaicenie
    • 3.0Czystość
    • 3.0Obsługa
  • 1.2 Wrażenia
    • 1.0Stosunek cena/jakość
    • 1.5Zadowolenie
  • 1.1 Sport i rozrywka
    • 1.5Basen
    • 1.0Plaża
    • 1.0Rozrywka
    • 1.0Udogodnienia

Zalety

  • Obsługa w restauracji

Wady

  • Cała reszta

Uzasadnienie

Na początku dostaliśmy pokój bez zagwarantowanego w umowie balkonu (tak, jak spora ilość innych osób sądząc po ustawicznych reklamacjach w recepcji i nie dotyczyło to tylko polaków). Obsługa twierdziła, że biuro podróży wykupuje u nich wyłącznie pokoje na 7 piętrze, gdzie nie ma balkonów, więc takiego nie dostanę, poza tym wszystkie pokoje są zajęte. Dopiero jak dodatkowo pokazałem zdjęcia "łazienki", gdzie 3 ściany były pokryte pokaźnych rozmiarów grzybem, to obsługa zgrała te zdjęcia ode mnie i zaproponowała zmianę pokoju. Niestety nie od razu, bo "nie był gotowy". Nowy pokój dostaliśmy dopiero po 2 nocach. Ten faktycznie miał balkon, a w łazience płytki na ścianach zamiast grzyba. Ten pokój można ocenić na 2,5* (nie wiem o jakim remoncie była mowa w opisie, chyba, że ten remont miał polegać na pomalowaniu sufitu 5 lat wcześniej) - meble, jak i wszystkie sprzęty bardzo mocno sfatygowane, wymęczone, wyeksploatowane. Skropliny z klimatyzacji wylewają się na posadzkę na balkonie, a odpływ nie jest w najniższym miejscu. W efekcie balkon jest zalany i średnio użyteczny. Pokoje na 1 piętrze mają balkony średniej wielkości, im wyżej, tym mniejsze balkony. Sporą zaletą był fakt, że pokoje są naprawdę duże i przestronne, łazienki także. Sprzątanie co prawda odbywa się codziennie, ale wyjątkowo niestarannie. Papierki, które były pod biurkiem w dniu wejścia do pokoju były tam także po 2 tygodniach. Sprzątanie sprowadza się do pościelenia łóżka, wymiany ręczników i czasem prowizorycznego przemycia podłogi (tylko w miejscach widocznych). Co ciekawe najpierw chodzą i zabierają ręczniki, a dopiero później dostarczają nowe. Wynika z tego, że przez jakiś czas nie ma w ogóle ręczników! Pierwszy pokój - tragedia, nawet 0,5* mu nie można dać. Łazienka nie nadaje się do komentowania - załączone przeze mnie zdjęcia mówią chyba same za siebie - czy tak wygląda łazienka w rzekomo 4* hotelu? Niestety rezydentka nie zareagowała na te zdjęcia tak, jakby można się było spodziewać. Powiedziała cytuję: "ale o co państwu chodzi, przecież jest czysto". Twierdziła także, że to "lokalne 4*", w co jakoś ciężko mi uwierzyć. W restauracji bardzo mały wybór jedzenia i w zasadzie codziennie to samo. Śniadania całkiem identyczne przeze całe 2 tygodnie. Do kolacji czasem zmieniała się 1 potrawa, reszta taka sama. Wyjątkiem były piątki, kiedy to wszystkie potrawy były typowo marokańskie - tajin. Bardzo dobre świeżo wyciskane soki do śniadania i pyszne ciasta do kolacji. Stare, głośne i awaryjne windy. Kilka razy jedna winda w ogóle nie działała mimo, że drzwi się otwierały. Samo otwieranie i zamykanie drzwi słychać na całym piętrze, co jest szczególnie uciążliwe w nocy. Windy zamykają drzwi i jak napotkają przeszkodę (np. Człowieka), to się nie otwierają same, trzeba nacisnąć przycisk! Ściany hotelu chyba z papieru, słychać chrapanie sąsiada, nie mówiąc już o głośnej muzyce, czy tv - są też pokoje z tv kineskopowymi - więc zapraszam miłośników antyków. Na basenie zimna woda, żeby nie powiedzieć, że nieprzyzwoicie zimna jak na dość ciepły rejon. Same baseny umieszczone bardzo niefortunnie - w miejscu, gdzie cały czas bardzo wieje. Miał być plac zabaw dla dzieci, którego nie było!!!

Hotel

Teren wokół hotelu w miarę zadbany, dość czysto i przyjemnie, podobnie w holu, czy recepcji. Na tym niestety dobre wrażenia się kończą. Hotel jak z lat 80-tych za prlu i takich warunków należy się spodziewać.

Pokoje

Pokoje duże, wygodne. Meble stare, wręcz rozpadające się. Łazienki tragiczne, sprzątanie codziennie, ale niestarannie.

Gastronomia

Jedzenie takie sobie, mało urozmaicone, mały wybór. Pyszne soki do śniadania i ciasta do kolacji. Restauracja ładna, z pięknym widokiem na zatokę. Faktycznie część kelnerów robi wrażenie jakby tam pracowali za karę, ale inni bardzo sympatyczni, pomocni i uśmiechnięci, szczególnie do małych dzieci.

Sport

Basen tak ustawiony, że ciągle na nim wieje. Woda zimna, ale do przeżycia. Brak placu zabaw, który był w opisie. Na plażę może i jest 500m, ale w linii prostej. Wyjście zamknięte jest jednak bramą na łańcuch i trzeba iść na około, później kawałek przez miasto. Sam prywatny fragment plaży nie jest najbliżej hotelu jak się da, tylko trzeba odejść trochę w bok. Realnie może 1km od hotelu. Sama plaża (prywatny fragment) czysta, ale pozostała część już nie, bardzo dużo sprzedawców wszystkiego, spora ich część jest nachalna.

Położenie

Położenie hotelu jest chyba jego najmocniejszą stroną - dość blisko wszędzie.

Porady

Absurdalna cena w powiązaniu z tym, co za tę kwotę dostajemy.

Stosunek jakości do ceny

wyjątkowo zły

Komu odradzasz i dlaczego?

Okropne, paskudne, stare łazienki, stare i wymęczone meble, sporo niedoróbek i niedociągnięć, nieszczególne jedzenie i bardzo mały jego wybór, jednocześnie mało urozmaicone, pokoje niestarannie sprzątane, zimna woda w basenie, wieczne problemy z "czymś" (a to winda nie działa, a to suszarka się zepsuła, a to kantor nie działa itp). Hotel realnie ma 2 - 2,5*, a zdjęcia przedstawione w ofercie nijak mają się do rzeczywistości, prawdopodobnie przedstawiają najdroższe pokoje. Obsługa kieruje turystów do najtańszych pokojów i twierdzi, że nie ma możliwości zmiany, bo biuro tak wykupiło. Tragedia.

2 tygodnie , wyżywnienie - śniadania i obiadokolacje (HB), pokój - pokój rodzinny, organizator - Rainbow Tours, rodzaj wyjazdu - wypoczynek

Zdjęcia (6):

#16 „Świetny hotel, polecam.”

Athena33 (lipiec 2019)
5.8
Fantastyczny
  • 6.0 Hotel
    • 6.0Wygląd
    • 6.0Stan
    • 6.0Czystość
    • 6.0Atmosfera
  • 6.0 Położenie i okolica
    • 6.0Atrakcyjność
    • 6.0Lokal
    • 6.0Atrakcje
    • 6.0Komunikacja
  • 6.0 Pokój
    • 6.0Wyposażenie
    • 6.0Wielkość
    • 6.0Czystość
    • 6.0Łazienka
  • 6.0 Gastronomia
    • 6.0Smak
    • 6.0Urozmaicenie
    • 6.0Czystość
    • 6.0Obsługa
  • 5.0 Wrażenia
    • 5.0Stosunek cena/jakość
    • 5.0Zadowolenie
  • 6.0 Sport i rozrywka
    • 6.0Basen
    • 6.0Plaża
    • 6.0Rozrywka
    • 6.0Udogodnienia

Zalety

  • Czysty
  • Miła obsługa

Wady

  • Brak lodówki w pokojach

Uzasadnienie

Hotel bardzo ładny, czyściutko, obsługa bardzo miła i pomocna. Gorąco polecam.

Stosunek jakości do ceny

powyżej oczekiwań

Polecamy ten hotel dla rodzin z dziećmi, nastawionym na zwiedzanie, młodym i aktywnym.

#15 „Nudno, gdy nie ma ładnej pogody”

Ewka (luty 2019)
4.9
Dobry
  • 4.8 Hotel
    • 5.0Wygląd
    • 5.0Stan
    • 5.0Czystość
    • 4.0Atmosfera
  • 4.7 Położenie i okolica
    • 5.0Atrakcyjność
    • 5.0Lokal
    • 4.0Atrakcje
    • 5.0Komunikacja
  • 6.0 Pokój
    • 6.0Wyposażenie
    • 6.0Wielkość
    • 6.0Czystość
    • 6.0Łazienka
  • 4.8 Gastronomia
    • 4.0Smak
    • 5.0Urozmaicenie
    • 5.0Czystość
    • 5.0Obsługa
  • 5.5 Wrażenia
    • 6.0Stosunek cena/jakość
    • 5.0Zadowolenie
  • 3.3 Sport i rozrywka
    • 4.0Basen
    • 3.0Plaża
    • 3.0Rozrywka
    • 3.0Udogodnienia

Uzasadnienie

Podczas krótkiego pobytu w tym hotelu załapaliśmy kiepską pogodą. Niestety w tym czasie hotel nie zapewnił żadnych atrakcji. Pozostało przesiadywanie w lobby i surfowanie w internecie. Personel był sympatyczny i regularnie sprzątał pokoje. Posiłki były różne. Śniadania podawane zazwyczaj na słodko były smaczne. Kolacje przeciętne, a dania mięsne słabe. Jednak pomimo minusów można to miejsce polecić.

Stosunek jakości do ceny

rewelacyjny

Polecamy ten hotel niewymagającym.

1 tydzień , pokój - pokój standardowy

Średnia ocena4.5 /6
Rekomendacja79%
4.5
Hotel
4.2
Pokój
4.7
Serwis
4.9
Położenie i okolica
4.6
Gastronomia
4.3
Sport o rozrywka

Prognozowana pogoda w Agadirze

13.10.2022 (czwartek)
Sunny
29° C Sunny
Clear
22° C Clear
Wilgotność 46 %
Wiatr: 10 km/h
14.10.2022 (piątek)
Sunny
29° C Sunny
Clear
22° C Clear
Wilgotność 43 %
Wiatr: 10 km/h
15.10.2022 (sobota)
Sunny
30° C Sunny
Clear
21° C Clear
Wilgotność 39 %
Wiatr: 9 km/h
16.10.2022 (niedziela)
Sunny
31° C Sunny
Clear
22° C Clear
Wilgotność 37 %
Wiatr: 9 km/h
17.10.2022 (poniedziałek)
Sunny
31° C Sunny
Clear
22° C Clear
Wilgotność 35 %
Wiatr: 9 km/h
18.10.2022 (wtorek)
Sunny
29° C Sunny
Clear
22° C Clear
Wilgotność 46 %
Wiatr: 13 km/h
19.10.2022 (środa)
Sunny
27° C Sunny
Partly Cloudy
21° C Partly Cloudy
Wilgotność 44 %
Wiatr: 12 km/h
20.10.2022 (czwartek)
Sunny
26° C Sunny
Clear
20° C Clear
Wilgotność 45 %
Wiatr: 13 km/h
21.10.2022 (piątek)
Sunny
28° C Sunny
Clear
20° C Clear
Wilgotność 42 %
Wiatr: 7 km/h
22.10.2022 (sobota)
Sunny
29° C Sunny
Clear
21° C Clear
Wilgotność 37 %
Wiatr: 8 km/h
23.10.2022 (niedziela)
Sunny
29° C Sunny
Clear
21° C Clear
Wilgotność 37 %
Wiatr: 10 km/h
24.10.2022 (poniedziałek)
Sunny
29° C Sunny
Clear
21° C Clear
Wilgotność 39 %
Wiatr: 9 km/h
25.10.2022 (wtorek)
Sunny
28° C Sunny
Clear
22° C Clear
Wilgotność 42 %
Wiatr: 10 km/h
26.10.2022 (środa)
Sunny
28° C Sunny
Clear
21° C Clear
Wilgotność 44 %
Wiatr: 9 km/h
27.10.2022 (czwartek)
Sunny
29° C Sunny
Clear
20° C Clear
Wilgotność 39 %
Wiatr: 8 km/h
Dzień 1
28.10.2022 (piątek)
Sunny
28° C Sunny
Clear
21° C Clear
Wilgotność 36 %
Wiatr: 9 km/h
Dzień 2
29.10.2022 (sobota)
Sunny
27° C Sunny
Clear
21° C Clear
Wilgotność 37 %
Wiatr: 11 km/h
Dzień 3
30.10.2022 (niedziela)
Sunny
28° C Sunny
Clear
20° C Clear
Wilgotność 36 %
Wiatr: 12 km/h
Dzień 4
31.10.2022 (poniedziałek)
Sunny
27° C Sunny
Clear
21° C Clear
Wilgotność 47 %
Wiatr: 9 km/h
Dzień 5
01.11.2022 (wtorek)
Sunny
28° C Sunny
Clear
20° C Clear
Wilgotność 42 %
Wiatr: 11 km/h
Dzień 6
02.11.2022 (środa)
Sunny
28° C Sunny
Clear
20° C Clear
Wilgotność 39 %
Wiatr: 10 km/h
Dzień 7
03.11.2022 (czwartek)
Partly Cloudy
27° C Partly Cloudy
Clear
21° C Clear
Wilgotność 40 %
Wiatr: 9 km/h
Dzień powrotu
04.11.2022 (piątek)
Sunny
26° C Sunny
Clear
20° C Clear
Wilgotność 45 %
Wiatr: 11 km/h
05.11.2022 (sobota)
Sunny
26° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 41 %
Wiatr: 14 km/h
06.11.2022 (niedziela)
Sunny
27° C Sunny
Clear
18° C Clear
Wilgotność 36 %
Wiatr: 10 km/h
07.11.2022 (poniedziałek)
Sunny
27° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 36 %
Wiatr: 9 km/h
08.11.2022 (wtorek)
Sunny
26° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 40 %
Wiatr: 10 km/h
09.11.2022 (środa)
Sunny
26° C Sunny
Clear
18° C Clear
Wilgotność 44 %
Wiatr: 11 km/h
10.11.2022 (czwartek)
Sunny
26° C Sunny
Clear
17° C Clear
Wilgotność 39 %
Wiatr: 7 km/h
11.11.2022 (piątek)
Sunny
27° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 38 %
Wiatr: 9 km/h
12.11.2022 (sobota)
Sunny
26° C Sunny
Clear
18° C Clear
Wilgotność 37 %
Wiatr: 12 km/h
13.11.2022 (niedziela)
Sunny
26° C Sunny
Clear
17° C Clear
Wilgotność 40 %
Wiatr: 12 km/h
14.11.2022 (poniedziałek)
Sunny
25° C Sunny
Clear
18° C Clear
Wilgotność 43 %
Wiatr: 10 km/h
15.11.2022 (wtorek)
Sunny
26° C Sunny
Clear
17° C Clear
Wilgotność 44 %
Wiatr: 8 km/h
16.11.2022 (środa)
Sunny
26° C Sunny
Clear
18° C Clear
Wilgotność 39 %
Wiatr: 9 km/h
17.11.2022 (czwartek)
Sunny
24° C Sunny
Clear
17° C Clear
Wilgotność 44 %
Wiatr: 9 km/h
18.11.2022 (piątek)
Sunny
24° C Sunny
Clear
16° C Clear
Wilgotność 42 %
Wiatr: 8 km/h
19.11.2022 (sobota)
Sunny
24° C Sunny
Clear
17° C Clear
Wilgotność 42 %
Wiatr: 10 km/h

Średnie temperatury w ciągu roku w Maroko

Temperatura
w dzień (°C)
I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII
19 21 24 25 29 33 37 37 32 28 23 20
I połowa roku II połowa roku
I
II
III
IV
V
VI
VII
VIII
IX
X
XI
XII
Temperatura w dzień (°C)
19 °
21 °
24 °
25 °
29 °
33 °
37 °
37 °
32 °
28 °
23 °
20 °
Temperatura w nocy
w nocy (°C)
6 8 11 12 15 18 21 21 18 15 10 8
Temperatura w nocy (°C)
6 °
8 °
11 °
12 °
15 °
18 °
21 °
21 °
18 °
15 °
10 °
8 °
Średnia liczba
słonecznych dni
  • 25
  • 22
  • 24
  • 24
  • 28
  • 28
  • 29
  • 29
  • 27
  • 25
  • 24
  • 22
Średnia liczbasłonecznych dni
  • 25
  • 22
  • 24
  • 24
  • 28
  • 28
  • 29
  • 29
  • 27
  • 25
  • 24
  • 22
Średnie
opady (mm)
  • 24
  • 29
  • 25
  • 35
  • 9
  • 3
  • 11
  • 3
  • 10
  • 21
  • 24
  • 24
Średnieopady (mm)
  • 24
  • 29
  • 25
  • 35
  • 9
  • 3
  • 11
  • 3
  • 10
  • 21
  • 24
  • 24
Ilość dni
deszczowych
  • 6
  • 7
  • 7
  • 6
  • 3
  • 2
  • 2
  • 2
  • 3
  • 6
  • 6
  • 9
Ilość dnideszczowych
  • 6
  • 7
  • 7
  • 6
  • 3
  • 2
  • 2
  • 2
  • 3
  • 6
  • 6
  • 9
powered by fostertravel.pl
0