Nasza strona wykorzystuje pliki cookie w celu poprawy bezpieczeństwa i jakości świadczonych usług oraz personalizacji reklam. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności. Przeglądanie strony i wykonywanie na niej akcji oznacza zgodę na korzystanie przez nas z plików cookie.

Wyspy Szczęśliwe Menu

Poza ofertami wyświetlanymi na tej stronie dysponujemy także innymi propozycjami.

Zapytaj o najlepszą ofertę dla Ciebie!

Hotel Las Piramides (Playa de las Americas) 

Wypoczynek w Playa de las Americas, Hiszpania

Kod oferty: FTR 179067/62

Sunny

20°C Sunny

Średnia temperatura w dzień w wybranym terminie podróży

Kliknij aby aktywować
Apartamentos Piramides
Zdjecie: 1 z 16
Mapa
Zadaj pytanie
Schowek Prześlij Drukuj Zadaj pytanie
touroperator:
60%
3.8 Przeciętny Na podstawie 561 opinii
udany urlop

Ładny i zadbany hotel. Wspaniałe miejsce na wypoczynek. Hotel jest w stosunkowo dobrym stanie. Widoczne są w pokojach ślady u...

Opinia według: Fostertravel

Polecamy tę ofertę:
  • Mniej wymagającym szukającym ofert w dobrej cenie
  • Hotel z Wi-Fi
  • Dogodne połączenia komunikacyjne
  • Dobra jakość usług
Atuty

Parking, Dla dzieci, Blisko lotniska

Atrakcje

Basen odkryty, Rowery, Animacje dla dorosłych

touroperator:
Zadaj pytanie
Schowek Prześlij Drukuj Zadaj pytanie
touroperator:
Oferta niedostępna
Rezerwacja wstępna

Wypełnienie formularza rezerwacji wstępnej nie wiąże się z żadnymi kosztami. Nasz konsultant skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia rezerwacji.

2+0
Dowolny

Podróż z:

Nie znaleziono terminów dla oferty
Zadzwoń do nas. 22 451 00 00 lub 801 00 31 21

Napisz do nas.

Kliknij aby aktywować
Opis kontrahenta
Kompleks Apartamentos Pirámides znajduje się w Playa de las Americas na Teneryfie, niecałe 500 m od plaży Troya. Na terenie kompleksu znajduje się odkryty basen, restauracja i dobrze wyposażone apartamenty z balkonami.
Każdy apartament jest urządzony w jasnych kolorach i obejmuje część wypoczynkową z telewizorem. Wszystkie apartamenty i apartamenty typu studio dysponują kuchnią z kuchenką mikrofalową, lodówką oraz zestawem do przygotowywania kawy i herbaty.
Goście mogą zrelaksować się na tarasie hotelu Pirámide lub wypić drinka w barze. Apartamenty znajdują się w odległości spaceru od wielu barów i restauracji.
Na terenie kompleksu znajduje się supermarket, a kilka sklepów znajduje się w odległości 500 m. Na górę Teide można dojechać samochodem w 20 minut, a lotnisko Reina Sofia oddalone jest od obiektu o 15 km.
Covid 19
Hiszpania Kontynentalna, Majorka, Teneryfa, Fuerteventura
TEST: NIE 
RODZAJ TESTU: BRAK TESTU
ZWOLNIENIE Z TESTU: BRAK TESTU
WYMAGANE DOKUMENTY: Nie ma obowiązku wypełniania formularza sanitarnego.
Podróżujących z Polski do Hiszpanii nie obowiązują kontrole sanitarne. Nie ma obowiązku przedstawiania zaświadczenia o przyjęciu szczepienia.
Kwarantanna
Osoby, które otrzymują pozytywny wynik testu na obecność SARS-CoV-2 i nie mają objawów COVID-19, zobowiązane są do zachowania szczególnych środków ostrożności i maksymalnego ograniczenia kontaktów społecznych (rekomendowane jest stałe używanie maseczki ochronnej przez 10 dni od wystąpienia objawów lub otrzymania pozytywnego wyniku testu).Informacji na temat procedury działania w przypadku wystąpienia objawów zarażenia koronawirusem udzielają operatorzy specjalnych infolinii.
Więcej informacji: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/hiszpania 
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Serwis hotelowy
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Cena zawiera/nie zawiera
UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona oraz na Teneryfa  obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na pozostałe Wysypy Kanaryjskie oraz Majorkę nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
SEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.
Oferta liniami lotniczymi Wizzair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
Warunki podróżowania
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela (Costa Brava/Teneryfa) i anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (pozostałe kierunki hiszpańskie). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko tylko w sezonie letnim (dotyczy tylko Costa Brava)
Ważne informacje.
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.


Udogodnienia hotelu Las Piramides (Playa de las Americas)*:
  • Internet
  • Dla dzieci
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen odkryty
  • Bez paszportu
  • Blisko lotniska
  • Kurorty nadmorskie
  • Parking
  • Rowery
  • Sporty wodne
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe:
Hotel Las Piramides, Avenida Americas S/N, 38660 Arona, 38660 Playa de las Americas, Teneryfa, Hiszpania
Dane GPS hotelu Las Piramides (Playa de las Americas):
N 28º 3' 47.5152"
W 16º 43' 43.6347"
Ważne informacje:
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie.
Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Hiszpanii.
86%
4.9
Dobry
  • 4.6 Hotel
    • 4.4Wygląd
    • 4.4Stan
    • 4.6Czystość
    • 4.9Atmosfera
  • 5.5 Położenie i okolica
    • 5.6Atrakcyjność
    • 5.6Lokal
    • 5.4Atrakcje
    • 5.7Komunikacja
  • 4.6 Gastronomia
    • 4.7Smak
    • 4.4Urozmaicenie
    • 4.6Czystość
    • 4.9Obsługa
  • 5.1 Pokój
    • 4.9Wyposażenie
    • 5.3Wielkość
    • 5.1Czystość
    • 5.3Łazienka
  • 5.1 Wrażenia
    • 5.0Stosunek cena/jakość
    • 5.1Zadowolenie
  • 4.4 Sport i rozrywka
    • 4.4Basen
    • 4.5Plaża
    • 4.5Rozrywka
    • 4.5Udogodnienia
Polecany szczególne dla:

młodych (100%), szukających rozrywek (75%), rodzin (50%), nastawionych na zwiedzanie (50%), nowożeńcow (50%), oszczędnych (50%), niewymagających (25%)

#7 „Raczej w porzadku”

Ka (lipiec 2018)
4.6
Dobry
  • 5.0 Hotel
    • 5.0Wygląd
    • 5.0Stan
    • 5.0Czystość
    • 5.0Atmosfera
  • 4.6 Położenie i okolica
    • 5.0Atrakcyjność
    • 5.0Lokal
    • 4.0Atrakcje
    • ---Komunikacja
  • 5.2 Pokój
    • 5.0Wyposażenie
    • 5.0Wielkość
    • 5.0Czystość
    • 6.0Łazienka
  • 4.0 Gastronomia
    • 4.0Smak
    • 3.0Urozmaicenie
    • 4.0Czystość
    • 5.0Obsługa
  • 4.5 Wrażenia
    • 4.0Stosunek cena/jakość
    • 5.0Zadowolenie
  • 4.0 Sport i rozrywka
    • 4.0Basen
    • ---Plaża
    • ---Rozrywka
    • ---Udogodnienia

Pokoje

Bardzo glosne lozka.

Gastronomia

Mala roznorodnosc potraw.

Sport

Nie sprawdzałem/nie korzystałem z dwóch ostatnich. Plaży przy hotelu nie ma.

Położenie

Z komunikacji miejskiem ani taxi nie korzystalem. Wszedzie raczej blisko.

Stosunek jakości do ceny

adekwatny

Polecamy ten hotel szukającym rozrywek, młodym i aktywnym.

1 tydzień , wyżywnienie - all inclusive (ALL), pokój - pokój standardowy, organizator - Itaka, rodzaj wyjazdu - wypoczynek

#6 „Gorąco Polecam! Nie spodziewałem się tak świetnych wakacji!!”

Tomasz (czerwiec 2018)
6.0
Fantastyczny
  • 6.0 Hotel
    • 6.0Wygląd
    • 6.0Stan
    • 6.0Czystość
    • 6.0Atmosfera
  • 6.0 Położenie i okolica
    • 6.0Atrakcyjność
    • 6.0Lokal
    • 6.0Atrakcje
    • 6.0Komunikacja
  • 5.7 Pokój
    • 5.0Wyposażenie
    • 6.0Wielkość
    • 6.0Czystość
    • 6.0Łazienka
  • 6.0 Gastronomia
    • 6.0Smak
    • 6.0Urozmaicenie
    • 6.0Czystość
    • 6.0Obsługa
  • 6.0 Wrażenia
    • 6.0Stosunek cena/jakość
    • 6.0Zadowolenie
  • 6.0 Sport i rozrywka
    • 6.0Basen
    • 6.0Plaża
    • 6.0Rozrywka
    • 6.0Udogodnienia

Hotel

Ładny i zadbany hotel. Wspaniałe miejsce na wypoczynek.

Stosunek jakości do ceny

rewelacyjny

Polecamy ten hotel dla rodzin z dziećmi, młodym i aktywnym, nowożeńcom, oszczędnym.

#5 „Super hotel z dużą liczbą miłych ludzi”

Honorata (wrzesień 2017)
4.8
Dobry
  • 5.0 Hotel
    • 5.0Wygląd
    • 5.0Stan
    • 5.0Czystość
    • 5.0Atmosfera
  • 6.0 Położenie i okolica
    • 6.0Atrakcyjność
    • 6.0Lokal
    • 6.0Atrakcje
    • 6.0Komunikacja
  • 5.0 Pokój
    • 5.0Wyposażenie
    • 5.0Wielkość
    • 5.0Czystość
    • 5.0Łazienka
  • 5.0 Gastronomia
    • 5.0Smak
    • 5.0Urozmaicenie
    • 5.0Czystość
    • 5.0Obsługa
  • 5.0 Wrażenia
    • 5.0Stosunek cena/jakość
    • 5.0Zadowolenie
  • 3.0 Sport i rozrywka
    • 3.0Basen
    • 3.0Plaża
    • 3.0Rozrywka
    • 3.0Udogodnienia

Hotel

Hotel położony idealnie- nie przy ruchliwej ulicy ale blisko plaż, knajpek, promenady i sklepików. Hotel jest nie duży, raczej skromnie urządzony, w miarę czysty, choć mogło być lepiej. Goście to głównie Anglicy (niestety bardzo hałaśliwi, po prostu dzicz...), poza tym Hiszpanie, Włosi, Niemcy, mała grupa Polaków. Posiłki - all inclusive. W hotelu jest market, punkt sprzedaży wycieczek (dobra cena busem do Loro Park- 46 euro!)

Pokoje

Pokój na 1 piętrze, nr 1142 skromny ale duży, z aneksem kuchennym, łóżka zawsze pojedyncze ale można złączyć, szafa przesuwna, lodówka z zamrażalnikiem, sztućce i naczynia na miejscu w szafkach, mikrofala i palnik do gotowania. Sejf płatny, wifi również. Jest TV, co prawda na monety ale po kilku dniach maszynę nam nagle zdjęto i mieliśmy tv za darmo:) Balkon duży, z suszarką, z widokiem na basen dla dzieci. Łazienka ok,wanna, bidet. Czystość w miarę. Brak klimatyzacji, można wypożyczyć wiatrak płatnie...ale my zasłanialiśmy zasłony i wietrzyliśmy w nocy.

Gastronomia

Muszę przyznać, że jedzenie mi naprawdę smakowało. Śniadania typowo angielskie- bekon, fasola,jajka,naleśniki,płatki, dżem,szynka, dobry ser ż. i biały, warzywa i owoce cały dzień (szczególnie pyszny arbuz i banany kanaryjskie), z automatów dobra kawa i czekolada. Przede wszystkim PYSZNE CHRUPKIE BAGIETKI pieczone na miejscu oraz bułki podawane jeszcze gorące. Obiady i kolacje- różne mięsa: kurczak, indyk, wołowina, wieprzowina, baranina, w różnych sosach, karczek czy pierś z grilla, małże, kalmary, zupy, paella, frytki, ryż, pyszne ciasta np. cappuccino, lody gałkowe z bitą śmietaną i polewą. Jest w czym wybierać. Dobre wino hiszpańskie do posiłków.

Sport

Animacje słabe, wieczorem grano w bingo i był quiz show, najfajniejsze show - sztuczki papug! Brak muzyki na żywo, tańców a szkoda. Baseny 3, w tym dla dzieci. Leżaki zajmowane już wcześnie rano, mało parasoli, ale ja nie zamoczyłam się w basenie ani razu, chodziliśmy tylko na plażę.

Położenie

Okolica jest wspaniała! Z hotelu jest dosłownie 5 min do promenady, która ma kilka kilometrów i idąc przy oceanie można dojść do innych miasteczek i wielu plaż. Piękne widoki. Do fajnej plaży Las Vitas z jasnym piaskiem jest 15-20 min, el Camison- 10 min,do kamienisto-skalistej Las Veronicas 5 min, do plaży Troya- 7 min., do Fanabe- 35min, przy czym cudne widoki umilają spacer. Lotnisko oddalone ok. pol godziny od hotelu. Miliony sklepów, punktów sprzedaży wycieczek i knajpek w okolicy, dosłownie za rogiem hotelu.

Porady

Obsługa recepcji bardzo miła, pomocna, pozwala zmienić pokój i interweniuje w przypadku skarg na hałas ze strony angielskich gości. Sprzątanie pokoju średnie ale często. Kelnerzy szybcy, mili.

Stosunek jakości do ceny

powyżej oczekiwań

1 tydzień , pokój - pokój standardowy

#4 „Fatalne miejsce”

Eliza (sierpień 2017)
3.2
Średni
  • 2.0 Hotel
    • 2.0Wygląd
    • 2.0Stan
    • 2.0Czystość
    • 2.0Atmosfera
  • 4.0 Położenie i okolica
    • 4.0Atrakcyjność
    • 4.0Lokal
    • 4.0Atrakcje
    • 4.0Komunikacja
  • 6.0 Pokój
    • 6.0Wyposażenie
    • 6.0Wielkość
    • 6.0Czystość
    • 6.0Łazienka
  • 2.0 Gastronomia
    • 2.0Smak
    • 2.0Urozmaicenie
    • 2.0Czystość
    • 2.0Obsługa
  • 4.0 Wrażenia
    • 4.0Stosunek cena/jakość
    • 4.0Zadowolenie
  • 1.0 Sport i rozrywka
    • 1.0Basen
    • 1.0Plaża
    • 1.0Rozrywka
    • 1.0Udogodnienia

Hotel

Średniej wielkości zaniedbany i brudy hotel. Malutkie i zaniedbane baseny nie zachęcały do kąpieli. Część pokoi pozbawiona była klimatyzacji, a wiatraki tylko mieliły gorące powietrze. Dodatkowo rano budziły śmieciarki. Bardzo słabe posiłki były monotonne i niesmaczne.

Pokoje

Pokój był duży i nam trafiła się klimatyzacja. Z balkonu był widok na basen. Wyposażenie standardowe.

Gastronomia

Zaniedbana restauracja bez klimatyzacji, a posiłki mało urozmaicone. Nie było co wybrać. Zwłaszcza śniadania były monotonne. Ogólnie jedzenie typowo pod Brytyjczyków.

Sport

Brak rozrywek zorganizowanych, a o leżaki trzeba było od świtu walczyć.

Położenie

Plaża nieco oddalona i można było dojść tam promenadą. W okolicy bardzo duża sklepów i restauracji. Najtaniej było w pobliskim Hiperdino. Plaża słaba i kamienista. wato wybrać się na wycieczkę na wulkan.

Porady

Miła i przyjazna obsługa starała się nadrabiać warunki uprzejmością Można było porozumieć się z nimi po angielsku.

Stosunek jakości do ceny

adekwatny

1 tydzień , pokój - pokój standardowy

#3 „Polecamy”

Wiktoria (czerwiec 2017)
5.1
Bardzo dobry
  • 5.0 Hotel
    • 5.0Wygląd
    • 5.0Stan
    • 5.0Czystość
    • 5.0Atmosfera
  • 6.0 Położenie i okolica
    • 6.0Atrakcyjność
    • 6.0Lokal
    • 6.0Atrakcje
    • 6.0Komunikacja
  • 4.0 Pokój
    • 4.0Wyposażenie
    • 4.0Wielkość
    • 4.0Czystość
    • 4.0Łazienka
  • 5.0 Gastronomia
    • 5.0Smak
    • 5.0Urozmaicenie
    • 5.0Czystość
    • 5.0Obsługa
  • 5.0 Wrażenia
    • 5.0Stosunek cena/jakość
    • 5.0Zadowolenie
  • 5.5 Sport i rozrywka
    • 6.0Basen
    • 6.0Plaża
    • 6.0Rozrywka
    • 6.0Udogodnienia

Hotel

Hotel jest w stosunkowo dobrym stanie. Widoczne są w pokojach ślady użytkowania, ale ogólnie zarówno łazienka, jak i pokój są zadbane. Otrzymaliśmy pokój średniej wielkości z balkonem, dla osób niewymagających. Hotel jest czysty i schludny, brak insektów. Mieliśmy wykupiony pobyt all inclusive. Kuchnia przygotowana głównie pod angielskich turystów. Jednak w ramach naszego pobytu odbyły się Dni Wysp Kanaryjskich i w 2-3 dni były do wyboru także miejscowe specjały. Na każdą kolacje i obiad obsługa przygotowywała także dania hiszpańskie, ale było ich stosunkowo mało. Gośćmi są głównie Anglicy, raczej mało było rodzin z dziećmi. Większość to pary w najróżniejszym wieku.

Pokoje

Pokój średniej wielkości, wyposażenie podstawowe (telewizor - płatny), biurko, stół, krzesła). Brak żelazka (dodatkowo płatne w recepcji). Pokój połączony z łazienką (wanna). Pokój posiadał sejf, TV, ale były one dodatkowo płatne. Brak maszyny do kawy i minibaru. Ręczniki ni są codziennie wymieniane. Bardzo dużym minusem jest brak wi-fi Do pokoju przynależy niewielki balkon z suszarką do ubrań/ręczników. Pokój był czysty - codziennie sprzątany.

Gastronomia

W hotelu znajdują się 2 restauracje (przy basenie, w której podawane są przekąski i napoje oraz główna, w której serwowane są posiłki) Wykupione mieliśmy all inclusive. Zatem na porcje nie narzekaliśmy. Podczas każdego posiłku był szeroki wybór dań, niestety, stosunkowo mało było potraw lokalnych - większość przeznaczona dla angielskich turystów. Czystość w restauracji i przy stole była zachowana. Obsługa sprzątała stoły na bieżąco. Ogólnie atmosfera była bardzo pozytywna.

Położenie

Hotel znajduje się blisko plaży (ok. 5 minut pieszo). Zatem odradzam dla osób, które chcą mieć widok z okna na plaże lub mieć do niej 2 kroki. Hotel w centrum miasta, od lotniska ok 20-30 min jazdy autem/autokarem. Idealne miejsce jako baza wypadowa do wycieczek po wyspie. Wiele sklepów w okolicy - głównie restauracji, ale także sklepów z pamiątkami. Do najbliższego marketu i centrum handlowego ok. 5-10 minut pieszo. Nie korzystaliśmy z wycieczek fakultatywnych w hotelu, ale wyłożone jest wiele ofert przy recepcji. Jednak ze względu na stosunkowo wysokie ceny zdecydowaliśmy się zorganizować wycieczki we własnym zakresie.

Porady

Brak zastrzeżeń co do personelu. Wszystkie osoby w hotelu starały się być pomocne oraz uprzejme. Osoby w recepcji znały bardzo dobrze angielski, personel w restauracji w mniejszym stopniu, ale udało się porozumieć. Pokoje były sprzątane codziennie, minusem jest brak wymiany ręczników każdego dnia. Wszelkie dodatkowe usługi typu pralnia, żelazko były niestety dodatkowo płatne.

Stosunek jakości do ceny

powyżej oczekiwań

1 tydzień , pokój - pokój standardowy

Średnia ocena3.3 /6
Rekomendacja54%
3.1
Hotel
4.3
Pokój
4.4
Serwis
3.9
Położenie i okolica
2.3
Gastronomia
2.2
Sport o rozrywka

Prognozowana pogoda w Playa de las Americas

08.03.2023 (środa)
Sunny
21° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 70 %
Wiatr: 17 km/h
09.03.2023 (czwartek)
Sunny
21° C Sunny
Clear
18° C Clear
Wilgotność 69 %
Wiatr: 13 km/h
10.03.2023 (piątek)
Sunny
20° C Sunny
Clear
18° C Clear
Wilgotność 67 %
Wiatr: 15 km/h
11.03.2023 (sobota)
Sunny
21° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 70 %
Wiatr: 15 km/h
12.03.2023 (niedziela)
Sunny
21° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 69 %
Wiatr: 13 km/h
13.03.2023 (poniedziałek)
Sunny
21° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 68 %
Wiatr: 17 km/h
14.03.2023 (wtorek)
Sunny
21° C Sunny
Clear
18° C Clear
Wilgotność 71 %
Wiatr: 18 km/h
15.03.2023 (środa)
Sunny
21° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 68 %
Wiatr: 16 km/h
16.03.2023 (czwartek)
Sunny
22° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 69 %
Wiatr: 12 km/h
17.03.2023 (piątek)
Sunny
21° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 74 %
Wiatr: 17 km/h
18.03.2023 (sobota)
Sunny
21° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 73 %
Wiatr: 17 km/h
19.03.2023 (niedziela)
Sunny
21° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 71 %
Wiatr: 16 km/h
20.03.2023 (poniedziałek)
Sunny
21° C Sunny
Clear
18° C Clear
Wilgotność 73 %
Wiatr: 17 km/h
21.03.2023 (wtorek)
Sunny
20° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 71 %
Wiatr: 19 km/h
22.03.2023 (środa)
Sunny
21° C Sunny
Clear
18° C Clear
Wilgotność 71 %
Wiatr: 20 km/h
Dzień wylotu
23.03.2023 (czwartek)
Sunny
20° C Sunny
Clear
18° C Clear
Wilgotność 71 %
Wiatr: 18 km/h
Dzień 2
24.03.2023 (piątek)
Sunny
20° C Sunny
Clear
18° C Clear
Wilgotność 69 %
Wiatr: 14 km/h
Dzień 3
25.03.2023 (sobota)
Sunny
21° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 68 %
Wiatr: 15 km/h
Dzień powrotu
26.03.2023 (niedziela)
Sunny
21° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 69 %
Wiatr: 18 km/h
27.03.2023 (poniedziałek)
Sunny
21° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 72 %
Wiatr: 16 km/h
28.03.2023 (wtorek)
Sunny
20° C Sunny
Clear
18° C Clear
Wilgotność 72 %
Wiatr: 15 km/h
29.03.2023 (środa)
Sunny
21° C Sunny
Clear
18° C Clear
Wilgotność 70 %
Wiatr: 14 km/h
30.03.2023 (czwartek)
Sunny
21° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 67 %
Wiatr: 18 km/h
31.03.2023 (piątek)
Sunny
21° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 70 %
Wiatr: 16 km/h
01.04.2023 (sobota)
Sunny
22° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 72 %
Wiatr: 17 km/h
02.04.2023 (niedziela)
Sunny
21° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 71 %
Wiatr: 13 km/h
03.04.2023 (poniedziałek)
Sunny
21° C Sunny
Clear
18° C Clear
Wilgotność 69 %
Wiatr: 19 km/h
04.04.2023 (wtorek)
Sunny
21° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 69 %
Wiatr: 21 km/h
05.04.2023 (środa)
Sunny
21° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 71 %
Wiatr: 14 km/h
06.04.2023 (czwartek)
Sunny
21° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 71 %
Wiatr: 13 km/h
07.04.2023 (piątek)
Sunny
21° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 72 %
Wiatr: 19 km/h
08.04.2023 (sobota)
Sunny
21° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 73 %
Wiatr: 15 km/h
09.04.2023 (niedziela)
Sunny
21° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 71 %
Wiatr: 13 km/h
10.04.2023 (poniedziałek)
Sunny
22° C Sunny
Clear
19° C Clear
Wilgotność 71 %
Wiatr: 15 km/h

Średnie temperatury w ciągu roku w Hiszpanii

Temperatura
w dzień (°C)
I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII
11 13 17 18 23 29 33 32 27 20 14 11
I połowa roku II połowa roku
I
II
III
IV
V
VI
VII
VIII
IX
X
XI
XII
Temperatura w dzień (°C)
11 °
13 °
17 °
18 °
23 °
29 °
33 °
32 °
27 °
20 °
14 °
11 °
Temperatura w nocy
w nocy (°C)
2 3 5 7 11 16 18 18 15 10 5 3
Temperatura w nocy (°C)
2 °
3 °
5 °
7 °
11 °
16 °
18 °
18 °
15 °
10 °
5 °
3 °
Średnia liczba
słonecznych dni
  • 21
  • 21
  • 22
  • 19
  • 19
  • 25
  • 28
  • 27
  • 23
  • 19
  • 20
  • 19
Średnia liczbasłonecznych dni
  • 21
  • 21
  • 22
  • 19
  • 19
  • 25
  • 28
  • 27
  • 23
  • 19
  • 20
  • 19
Średnie
opady (mm)
  • 36
  • 27
  • 29
  • 38
  • 51
  • 15
  • 10
  • 9
  • 26
  • 65
  • 58
  • 51
Średnieopady (mm)
  • 36
  • 27
  • 29
  • 38
  • 51
  • 15
  • 10
  • 9
  • 26
  • 65
  • 58
  • 51
Ilość dni
deszczowych
  • 10
  • 8
  • 9
  • 11
  • 12
  • 5
  • 3
  • 4
  • 7
  • 12
  • 10
  • 12
Ilość dnideszczowych
  • 10
  • 8
  • 9
  • 11
  • 12
  • 5
  • 3
  • 4
  • 7
  • 12
  • 10
  • 12
powered by fostertravel.pl
0